Tuesday, October 13, 2009

siri bercakap seorang diri

Terdapat banyak perkara yang telah aku pelajari sejak akhir-akhir ini.


Antaranya ialah kuasa cinta Cik Nab itu punya lebih banyak kesaktian berbanding sebotol ridsect yang dikendong Saudagar Yasmin untuk menghalang pacat-pacat dari membenamkan gigi-gigi mereka pada kulit mulus wanita-wanita ini. Jangan pandang rendah pada cerita-cerita basi perkhemahan, kalau ditambah satu dua perkataan yang sesuai, sudah bisa jadi karya sastera erotika. Cerita perkhemahan boleh juga jadi tragedi bilamana Cik Yamjal yang teringin benar untuk menunggang babi, tidak mengecap keinganan sendiri.


Hari Sabtu yang lalu, terima kasih pada Pakcik Tukar Tiub, aku bersama Cik Mira telah belajar tentang cara-cara menyeludup buku-buku haram tanpa dihidu pihak berkuasa. Cumanya, buku-buku yang kami baca tidaklah seharam mana. Barangkali cara-cara ini boleh diubahsuai dengan menggunakan subjek yang berlainan. Rokok misalnya. Hal ini adalah disebabkan pada suatu petang yang damai, Omak terjumpa satu helai beg plastik sampah yang berwarna hitam atas almari bilik aku yang berisi kotak-kotak ajaib.


Tiba-tiba mesin masa tidak wujud dan Musim Panas telah membuat aku meratap seribu satu kemungkinan.

Misalnya, bilakah Buzzcocks akan buat aku orgasma?


Dan "hati yang baik sahaja belum tentu boleh menyelamatkan dunia."


Lebih-lebih lagi kalau markah torts rendah dan si kening berkeputusan untuk mengunci kelas.


Pantat.

1 comment: