Sunday, November 8, 2009

wrinkled cocks made us happy

Barangkali, disebabkan aku manusia yang belum mempunyai lesen memandu, aku belum lagi mengalami gangguan psikologi sewaktu memandu keluar dari simpang mekdonal. Sekalipun aiskrim sande stroberi tidak mampu memadam api kemarahanku pada saat itu. Saudagar Yas telah menunjukkan skil rempitnya dengan menyagat bahu jalanraya.

Tidak mengapalah, barangkali setelah aku peroleh lesen memandu, aku juga akan buat begitu.

Walaubagaimanapun, diperas ugut oleh seorang makcik yang bermastautin di Batu Caves sedikit sebanyak menggugat keyakinan dan keberanian aku. Dan malang sekali, Enche Zek tidak memenuhi kelayakan untuk mengorat Cik Nab dan Ian Curtis berpendapat bahawa Sharifah Aini lebih bagus daripada Siti Nurhaliza.

Ya, hidup ini memang misteri. Lebih-lebih lagi bila Cik Mira tiba-tiba menjadi ahli bomba untuk melawan zombi-zombi yang muncul dalam mimpi ngerinya. Dan masakan Sharifah Aini lebih hebat dari Siti Nurhaliza?

Namun, adakah ketagihan orgasma akibat kote bergetar dapat dijadikan alasan yang munasabah sekiranya aku gagal kertas kontrak?

Sungguh rhetorical question.

1 comment: