Friday, June 12, 2009

kenangan malam minggu~waktu jalan-jalan~

 

Sewaktu bersiar-siar di Langkawi tempoh hari, Apak, Diknon dan aku membuat keputusan untuk menaiki kereta kabel. Masalah pertama ialah Omak tidak dapat turut serta kerana terpaksa bekerja. Masalah kedua ialah aku mempunyai sedikit isu dengan altitud. Diknon bermati-matian cuba meyakinkan aku bahawasanya pemandangan di kawasan itu sangat luar biasa indah.

Demi pemandangan yang luar biasa indah itu dan demi falsafah hidup aku yang kadangkala memaksa aku menjadi impulsive, aku membuat keputusan untuk mentalkinkan isu aku dan altitud itu.

Kepada kawan-kawan yang tidak percaya, yang berikut adalah buktinya…

langkawi 052

710 meter?

langkawi 067

Apak dan Diknon…

langkawi 040

langkawi 064

Tetapi ada beberapa perkara yang menyebabkan aku sedikit tidak puas hati dan juga sedikit musykil…Misalnya….

langkawi 070

langkawi 098

Jalan Dang Wangi dekat Langkawi? Watdefak!

 

Tulah kan, kalau setakat kereta kabel dekat Genting itu aku tak hairan lah hehehehehe:)

2 comments:

  1. dah mmg ko amek gmaba kt kl..
    nak menipu..
    ahahhaXD

    ReplyDelete
  2. woi betul la aku naik kereta kabel kat langkawi...tak caya tanya Diknon:)

    ReplyDelete